חדשות
ברוכים הבאים
ברוכים הבאים ל'אלה'. הצוות המקצועי מחכה רק לכם. למידע נוסף על השירותים והפעילויות, התקשרו 03-6910921.
קבוצות חדשות בתל אביב

בתקופה הקרובה תפתחנה שתי קבוצות תמיכה חדשות בתל אביב. הקבוצה הראשונה מיועדת לאנשים המטפלים בהוריהם המזדקנים והקבוצה השנייה מיועדת להורים לילדים בוגרים ותעסוק בסוגיות בקשר עם הילדים.

לפרטים נוספים  לחץ כאן

כנס בתל חי

המכללה האקדמית תל חי מארגנת  בתאריך ה-28/6/2016 כנס שנתי מקצועי

העוסק בהתעללות נפשית בתוך המשפחה.

לפרטים נוספים והרשמה לחץ כאן

ביקור מתוק בעמק הירדן

כפעילות אחרונה לעונה זו ולפני שכמעט כולם "יתעופפו" לחופשותיהם השונות, יצאנו ביום שישי, ה-19 ליוני, לטיול באזור הכנרת. מיניבוס אחד הספיק לנסיעה זו. אולי בגלל חופשה מוקדמת של חלק מן המשתתפים הקבועים.

האנשים נאספו מנהריה לכוון הקריות, וקרית טבעון, ומסענו החל בתצפית על הכנרת מן המצפה על כביש יבנאל – טבריה. כמה כואב הלב לראות את הכנרת שהצטמצמה כל כך, אפילו יש בה כבר אי קטן.

משם ירדנו, והגענו למפעל השוקולד "גליתא" בדגניה ב', בו צפינו בסרט המסביר איך נוצר השוקולד.  סיירנו במפעל, הרחנו את ריחות הקקאו המשכרים, שתינו קפה או משקה קר בלווית שוקולד כמובן, ויכולנו לקנות כל אחד כאוות נפשו מן המעדנים הנהדרים הללו.

בינתיים הגיעה גם יונה לובין, חברת קיבוץ ילידת הולנד, שעשתה לנו סיור מקיף בקיבוץ, קבלנו הסברים על המצב, על ההפרטה, וראינו את שכונות ההרחבה.

משם נסענו לאתר ההטבלה בכנרת. צפינו בהטבלה של קבוצה דוברת ספרדית אשר שרה תוך כדי טבילה. אחר כך הגיעה גם קבוצת צליינים מרוסיה, בבגדי טבילה לבנים מיוחדים אשר הוסבר לנו, משמשים לאנשים הללו לתכריכי קבורה.

בשעות אחר הצהרים המוקדמות הגענו לבית גבריאל, להשביע את רעבוננו, להצטנן במזגנים ולהנות מהנוף היפה על הכינרת.  ראינו תערוכת ציורים ופסלונים, ונהנינו, תוך כדי אכילה, מן החברה הנעימה בצוותא.

לפני הנסיעה הביתה עוד ביקרנו בחנות התמרים של כנרת, סיירנו בה וגם כאן אפשר היה לעשות קניות אחרונות לפני כניסת השבת.

ואיך אומרים הילדים? חזרנו הביתה עייפים, אך מרוצים.